عرضه لوله سیلندری و میله کروم

لوله سیلندری داخل سنگ خورده ومیله های سختکاری شده با پوشش کروم
متال کروم صنعت توجه شما را به پایین ترین قیمت لوله سیلندری و میل کروم و هارد کروم در ایران جلب می کند.

عرضه لوله سیلندری و میله کروم

لوله سیلندری داخل سنگ خورده ومیله های سختکاری شده با پوشش کروم

عرضه لوله سیلندری و میله کروم

عرضه کننده لوله سیلندری و میله کروم با نازلترین قیمت در ایران به دلیل وارد کننده بودن

  • ۱
  • ۰
دلیل این که این مطلبو براتون ساده و خودمونی مینویسم  اینه که بیشتر و به زبان ساده با ساختار جک هیدرولیک اشنا بشید.جک هیدرولیک یک عملگر خطی است با کورس محدود که انواع زیادی دارد. بعضی از جکها بنا به کاربریشون ساختار های پیچیده ای دارن ولی ما قصدمون توضیح مختصری در رابطه با مرسوم ترین جکهای هیدرولیکی هست که ساختار ساده ای دارن. الف) جک های هیدرولیک یک طرفه: وقتی یک جک هیدرولیک فقط از یک جهت با فشار روغن، بهش اعمال نیرو میشه و حرکت میکنه اون جک یک طرفه است. برگشت جک های یک طرفه میتونه با سنگینی سازه متصل به اون باشه یا با فنر و یا با هر نیروی دیگه صورت بگیره. یکی از راه های شناخت جک یک طرفه اینه که معمولا یک شلنگ یا لوله فشار قوی روغن بیشتر نداره. معمول ترین جک های یک طرفه جک هیدرولیک کمپرسی  که برگشت جک با فشار سنگینی لگن کمپرسیه ، جک هیدرولیک ماشین شما که فقط بالا میره وبرای برگشت باید شیرش باز باشه و شما با فشار اونو سرجاش برگردونید، یا جک هیدرولیک تعمیرگاهی ( سوسماری) که برگشتش با فشار فنره. جک های یک طرفه خودشون دو نوع هستن 1- جکهایی که پیستون دارن و از پیستون اببندی شدن و2- جکهایی که از گلویی اببندی شدن.جکهایی که از پیستون اببندی شدن مثل جک کمپرسی خاور، نیسان، یا ماشین های بزرگتر که جک یا جکهاشون وسط لگن نصب شده ، از نقطه مهره گلویی اب بندی دارن ولی نه اببند فشار قوی، یعنی روغنی که سمت شفت جک هست هیچ فشاری نداره و اببند فقط برای اینه که روغن بیرون نریزه و فشار فقط سمت کف پیستونه.در جکهای یک طرفه گلویی اببندی مثل جک آنتنی ( تلسکوپی) کمپرسی ها یا جک هیدرولیک ماشین شما ، اببندی در نقطه گلویی انجام میشه و این جک ها عموما جک های آنتنی یا چند طبقه اند و خصوصیتشون اینه که اختلاف بین شافت و سیلندر حداقل ممکن منظور میشه و جک های یک طرفه که اختلاف قطر سیلندر با شفت زیاده به طور قطع پیستون اب بندی هستن.این مقدماتو برای این گفتم که ساختار جک های یکطرفه براتون مجسم بشه و خودتون بتونید با توضیحات بعدی جک ماشین یا دستگاهتون رو عیب یابی کنید.در هر نوع جک آببندی از نکات مهمه و اگر دچار مشکل بشه عملکرد جک زیر سوال میره اما چطورمیشه این پروسه رو کنترل کرد؟ در یک مدار هیدرولیک جک یکی از اجزاء سیستمه و، تمام سیستم نیست. وقتی عملکرد یک جک تغییر میکنه جک متهم ردیف اول هست ولی تنها عامل نیست و برای پیدا کردن متهم اصلی باید از قسمت های مختلف تست گرفت که براتون توضیح میدم.اول از همه ظاهر جک را چک کنید. شکستگی، خم شدگی فرو رفتگی یا برامدگی در سیلندر و شفت جک نباشه. روغن ریزی در جک های یک طرفه گلویی اببندی و پیستون اببندی فرق داره جکی که از گلویی اببنده اگر روغن ریزی داشته باشه به طور قطع خرابه و باید تعمیر بشه ولی جک پیستون اببندی اگر روغن ریزی ظاهری داشته باشه دلیل بر خرابی نیست و میشه اون روغن ریزی رو روی کار برطرف کرد چون همونطور که گفتم فشار سمت شفت صفره. ولی گاهی جک خرابه ولی روغن ریزی هم نداره چرا؟در بعضی جک ها مثل جک بالابر لیفتراک که یک جک یک طرفه پیستون اببندیه یک شلنگ لیک بک ( برگشت روغن ریزی) سمت مهره گلویی هست که اگر روغن از پیستون جک ردشد اونو به باک برمیگردونه. و اگر این جک روغن ریزی داشته باشه شما متوجه اون نمیشید.من وقتی میخام یک جک یکطرفه رو تست کنم بین شلنگ رفت و سیلندر جک یک شیر دستی فشارقوی نصب میکنم و جک رو به حالت باز نگه داشته و شیر رو میبندم و در این صورت باید روغن توی سیلندر حبس شده باشه و چون هیچ راه برگشتی نداره نباید جک حتی سانتی متری خالی کنه اگر باز با نصب این شیر تست جک خالی کرد، عیب از جک شماست. مشاهده کردید که خیلی ساده میشه جک یکطرفه روتست کرد. البته در بعضی از جک ها مثل جک کمپرسی پیستون اببندی ،برای اببندی از رینگ های فولادی استفاده شده که این رینگ ها بعد از مدتی کارکرد مقدار ناچیزی روغن رد میکنن ولی سرعت رد شدن روغن خیلی ناچیزه و درصورت مشاهده لیکیژ ( روغن ریزی) ناچیز در این جکها، خیلی حساس نباشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی